onsdag 21. mars 2012

Bilen har blitt frisk.






I dag var eg på verkstedet og fikk henta bilen, den går som ei klokke. Måtte bare få spredd det gode budskapet.
Ellers har eg hatt bursdag sida sist, det var veldig gildt, fekk mykje vind i gave ovenfra, så dagen, etter skulen vel og merke, blei tilbrakt på elva. Der eg øvde meg på å hoppe høyt med den nye kiten min. Så nå er alt heilt topp her nede.
Eg kan får lov till å bli buandes, der eg har budd de siste vekene, sjøl etter at husfrua kom heim. Det er ei veldig trivlig dame, som liker å lage mat til fleire enn seg sjøl.. Noke som kommer meg til gode, så eg har fått både bursdagskake, kjeks i fleire omganger, og middager. Når de i tilegg ikkje vil ha noke i leige vil eg sei at eg har blitt riklig velsigna :)

Bildene er litt diverse, ett minnesmerke over de fallene fra 2 verdenskrig, som eg går forbi hver dag.
To fra byen, som er veldig lite typisk bybildet, men ei koslig gate. Så er det krokket klubben rett ved siden av der eg bur, veldig spesielt og se folk som er seriøse spillere.
Siste bidet er fra kitespotten nermest huset, så det er der eg var på bursdagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar